Nyhet! Lindt LINDOR Blood Orange

Njut av en härlig stund med den oemotståndliga nyheten från LINDOR - LINDOR BLOOD ORANGE

Njut i höst och vinter av den friska kombinationen av en fräsch, syrlig blodapelsinfyllning omsluten av den lenaste och finaste mjölkchoklad.

Nu utökar vi LINDOR-sortimentet med en ny tappning av en klassisk fusion som Lindts chokladmästare har stor expertis inom. LINDOR Blood Orange 137g påse.

Under hösten kommer LINDOR Blood Orange även att finnas i LINDORs Pick & Mix sortiment med samma gudomliga recept.

–Citrus tillsammans med choklad är en uppskattad smakkombination bland många chokladälskare. LINDOR Blood Orange har en härlig och balanserad arom med en fräsch syrlig bouquet. Detta recept är ett utmärkt komplement till våra befintliga smaker, säger Sandra Markovic, Nordic Brand Manager för LINDOR.

LINDOR Blood Orange finns till försäljning i dagligvaruhandeln runt om i hela landet och i Lindts egna butiker från vecka 36 2023.

e-mail: pr-se@lindt.com