NJUT AV EN HÄRLIG STUND MED LINDOR – NÄR OCH VAR DU VILL!

NJUT AV EN HÄRLIG STUND MED LINDOR – NÄR OCH VAR DU VILL!

Inspirerad av ett hemligt recept har Lindts chokladmästare skapat ett mästerverk i choklad; Lindor. Det delikata skalet av finaste Lindt mjölkchoklad innesluter en len och krämig fyllning. Lindor som är kända för sina perfekta runda chokladkulor kommer nu att lanseras i ny form och storlek.

Den oemotståndligt krämiga Lindor finns nu på marknaden i nytt ”ON THE GO” format, perfekt när man vill unna sig lyx på resan eller en njutbar paus på jobbet, bara att sticka ned i fickan.

Lindor i nya stycksaksformatet är lika god som alltid. Lindt Sverige väljer att lansera de första Lindor sticks i kundernas två favoritsmaker; Lindor Milk och Lindor Orange.

- Vi är glada över att i år kunna lansera Lindor i ett helt nytt format på marknaden. Genom denna lansering kommer  vi in på stycksaksmarknaden och på så sätt når vi även en ny målgrupp. Alla som älskar Lindor, kommer älska Lindor sticks, säger Emma Engqvist, Brand Manager för Lindor.

Lindor Stick finns till försäljning hos utvalda återförsäljare i hela landet och i Lindts egna butiker.