Nu kan du beställa exklusiv choklad från Lindt online!

Nu kan du beställa exklusiv choklad från Lindt online!

Från och med torsdag den 25 augusti 2022 kan kunder från hela landet beställa exklusiv choklad, fina presentförpackningar och plocka ihop sin egen favoritmix av de populära LINDOR kulorna, online! På lindt.se får du ta del av vårt breda chokladsortiment och få hem din favorit choklad direkt ner i brevlådan.

Låt dig inspireras av utsökta recept och lära dig allt om hur Lindts chokladmästare producerar den finaste choklad från kakaoböna till färdig produkt och ta del av Lindts hållbarhetsprogram, Lindt & Sprüngli Farming Program.

Bli medlem på Lindts nyhetsbrev och ta del av presenttips, unika erbjudanden, inspiration för att skapa en chokladprovning hemma med nära och kära och mycket, mycket mer!