NYHET! LINDOR COCONUT I PÅSE

NYHET! LINDOR COCONUT I PÅSE

Den ultimata vår-och sommarsmaken från LINDOR är äntligen här – på tillfälligt besök! Upplev en ljuvlig mix av kokos och choklad med nya LINDOR Coconut. Njut av det delikata skalet av finaste mjölkchoklad som innesluter en len och krämig fyllning med smak av kokos.

LINDOR chokladpralin är en perfekt rund chokladkula med ett delikat skal gjord av den finaste mjölkchoklad från Lindt som innesluter en oemotståndligt krämig fyllning. Inspirerad av ett hemligt recept har Lindts chokladmästare skapat ett mästerverk i choklad – LINDOR.

Lindt har stor erfarenhet och expertis av fantastiska smakkombinationer och har nu valt att utöka LINDORS påssortiment med ett härligt klassiskt recept. LINDOR Coconut. Ni har sedan tidigare hittat denna ljuvliga pralin i våra Pick & Mix lösningar och nu kommer den även att lanseras i 137g påse.

Kokos i kombination med choklad är en fantastisk smakkombination. LINDOR Coconut är en härlig, balanserad och uppfriskande smak som passar våren och sommarens alla tillfällen. Detta recept är ett utmärkt komplement till våra befintliga smaker, säger Sandra Markovic, Nordic Brand Manager för LINDOR.

LINDOR Coconut påse finns till försäljning i dagligvaruhandeln runt om i hela landet och i Lindts egna butiker under veckorna 19 - 36 2023.

e-mail: pr-se@lindt.com