Entreprenad Live mässorna i Göteborg och Skåne flyttas fram

Entreprenad Live mässorna i Göteborg och Skåne flyttas fram

Entreprenad Live 2021 i Göteborg flyttas fram till 9-11 september 2021

Entreprenad Live 2021 på Ring Knutstorp flyttas fram till 15-17 september 2022

Med anledning av pandemin i samhället påverkas våra och andras mässor. Vi trodde i det längsta att situationen skulle förändras och att vi skulle kunna arrangera mässan i maj i Göteborg och i september på Ring Knutstorp.

– Osäkerheten gör att förutsättningarna för trygga och uppskattade mässor inte är tillräckliga. För att vi tillsammans skall kunna skapa lyckade möten behövs planering och framförhållning. Det kan tyvärr vi inte erbjuda idag, därför flyttar vi fram Göteborgsmässan till 9-11 september 2021, säger Peter Eriksson, Live Business Media Group.

Kraftsamling i Göteborg 2021 och Skåne 2022

Flytten av mässan i Göteborg betyder också att vi flyttar den tänkta Entreprenad Live på Ring Knutstorp 16-18 september 2021 till 15-17 september 2022. Då kan vi och entreprenadbranschen kraftsamla och koncentrera insatserna på en plats 2021 och en plats 2022.

Vi tror och hoppas att vaccineringen och den ökade kunskapen om Covid-19 gör att mässorna i Göteborg och Skåne kan genomföras på ett tryggt, säkert och framgångsrikt sätt.

------------------------------------------------------------------------