Så får du attraktionslagen att fungera på riktigt!

Lagen om attraktion är vi alla mer eller mindre bekanta med efter Rhonda Byrnes storsäljande böcker om The Secret. Den internationella författaren Derek Rydall tar ämnet ett steg längre för att fler ska kunna dra nytta av denna medfödda förmåga. Hans senaste bok Attraktionslagen på djupet lanseras på svenska idag.

Lagen om attraktion – är det en naturlag? Hur kommer man åt den? Är den tillgänglig för alla? Ämnet är lättillgängligt och svårt att anamma på en och samma gång. För 15 år sedan fick det ett enormt uppsving i och med boken The Secret. Många började tänka i dessa banor, men kunde inte riktigt skörda något resultat. Kanske för att det blev för ytligt, en quick-fix.

Derek Rydall menar att attraktionslagen är en naturlag och alla kan använda den för att nå mer välstånd i livet. Däremot behöver man förstå var källan till överflöd och välstånd finns för att verkligen kunna dra nytta av den. Om det kan vi läsa i Attraktionslagen på djupet – en handbok som hjälper dig att släppa taget om rädsla, besvikelse och negativitet för att leva ditt liv med positiva strömmar.

Det är inte en bok om att snabbt bli rik, betonar Rydall, som jobbar som livscoach och terapeut. Det är en bok om en beprövad metod som väcker den medfödda förmågan vi alla har för att skapa välstånd och överflöd i livet, oavsett vilken livssituation vi har just nu.

Boken bygger på sju steg som frigör läsarens kapacitet och gör att man verkligen förstår principerna bakom källan till äkta överflöd. Vi får även lära oss om:

• Lagen om cirkulation – kanske den mest grundläggande och förbisedda principen
  • De fem missuppfattningarna om välstånd
  • De sju gåvorna som ger dig allt
  • Hur man läker skuggor och värderingskonflikter kring välstånd
  • Målsättningar för välstånd och att göra ett eget 40-dagars program

Detta är en bok för dig som vill förstå hur du kan få kontakt med källan till äkta överflöd och röra dig mot det liv du är menad att leva.

”Se dig omkring. Överallt du tittar finns det ett överflöd och ett välstånd. Träden har inte bara tillräckligt med löv för att kunna överleva, de har mer än tillräckligt. Natthimlen har inte bara tillräckligt med stjärnor för att lysa upp vår väg, den har fler stjärnor än vi kan räkna till... Välstånd är livets naturliga tillstånd.” (Utdrag ur boken)

För mer information och intervjumöjligheter, vänligen kontakta: Alexandra Jerselius, förläggare och marknadsansvarig på Livsenergi, 0704-102104, alexandra.jerselius@brafo.se