Lansering av Chaos Sensitive i Stockholm 26 augusti

Idag var det äntligen dags för den stora dagen då Project Runway vinnaren Naim Josefi presenterade sin unika kollektion Chaos Sensitive i So Stockholm Gallery.

Gästerna på premiären har varit enormt positiva till den nya kollektionen då Naim har lyckats skapa en enastående kollektion med en genomtänkt historia.

Så här berättade Naim själv tidigare om sin kollektion:

”Jag hittar min inspiration genom att titta på samhällsbeteenden ur olika perspektiv samt i hur olika samhällen är uppbyggda och fungerar. Den här kollektionen som heter Chaos Sensitive handlar om förändring i samhället från generation till generation. Hur människan genom biologisk och social evolution stegvis utvecklas och samtidigt behåller sitt arv. Kollektionen visar aspekten av generationsförändringen ur ett modeperspektiv”

Gästerna har också varit imponerade på hantverket och detaljerna i skapelserna. Inbjudna gäster är modeskribenter, arkitekter, designers, journalister, mfl.

Ta gärna kontakt med Naim Josefi för en intervju:

contact@naimjosefi.com

Info om bilder:

Nu publiceras de första bilderna från evenemanget. Fler bilder kommer att läggas upp - även officiella lookbook bilder.

Om ni är intresserade av att få andra bilder, kontakta:

Vilma Gustafsson,

media@ljungbergsfactory.com