lowcostbeds.se – Ny website för resebyråer och researrangörer lanserad

• lowcostbeds.se lanserar nu sin website för resebyråer och researrangörer i Sverige
  • lowcostbeds.se erbjuder mer än 120 000 varav de 25 000 populäraste beach- och storstads-destinationerna är översatta till Svenska
  • lowcostbeds.se erbjuder marknadens bästa hotellpriser, via vår website och via vårt xml api

Resebyråerna kommer att bli imponerade av många funktioner i lowcostbeds.se website som inkluderar "Sök och Boka" funktionalitet som levererar upp till 700 sökresultat på mindre än 4 sekunder, snabbast i resebranschen. Andra funktioner är "Hantera bokningar", som gör det möjligt för agenter att visa, ändra och avboka online och "Dynamisk filtrering av resultat", en funktion där agenter dynamiskt kan filtrera resultatet för att passa kundernas budget, destination, måltids-alternativ, stjärnor och boendets serviceutbud. Sökresultatsidorna ger också agenter en tydlig sammanfattning om vilka boenden som erbjuder gratis för barn, boka tidigt rabatter, fria nätter och fria uppgraderingar. Över 120.000 konkurrenskraftiga boendealterantiv som är tillgängliga över hela världen.

Low Cost Beds erbjuder transfers till sina hotell runt om i världen till marknaden bästa priser. Vi är unika med denna produkt, vi erbjuder transfer i 70 länder, från 450 flygplatser till mer än 5 000 destinationer. Det underlättar enormt för agenterna att kunna erbjuda denna produkt till sina kunder, kunderna slipper att leta efter sitt boende när de kommer till resmålet, de kan lugnt sätta sig i sin förbokade transfer och åka till sitt hotell och de vet vad transfern till hotellet kostar innan de reser.

“Det här är goda nyheter för de svenska resebyråerna och researrangörerna som nu kan jobba med en snabb och enkel website och xml med tillgång till över 120 000 boendealternativ över hela världen med de 25 000 populäraste med svenska beskrivningar samt bra transferalternativ. Enkelheten gäller både vid försäljning och vid administration av redan gjorda bokningar” säger Stefan Kärrström, VD Norden, lowcosttravelgroup.

Low Cost Beds ger resebyråer och researrangörer tillgång till ett brett utbud av hög kvalitet, 2, 3, 4 och 5-stjärniga beach- och storstadsboenden runt om i världen. Företagets erfarna och ansedda kontrakteringsteam har direktkontrakt med över 4 000 hotell, lägenheter och villor runt om i världen inklusive Medelhavet, USA, Karibien, Centralamerika, Mellanöstern, Indien, Sydostasien och Indiska oceanen.

För mer information kontakta:

Stefan Kärrström, VD Norden lowcosttravelgroup, mobil +46733506211, stefan.karrstrom@lowcostholidays.com

lowcostbeds.se är lowcosttravelgroups varumärke som säljer boende och transfer till resebyråer och researrangörer på vår egen avancerade hemsida, via xml och via telefon.

Över 2 000 000 kunder har rest med lowcosttravelgroup sedan starten och består av 7 kontor som säljer i 8 länder inom Europa.

Low Cost Travel Group (Storbritannien) bildades 2004 av Paul Evans, VD, som tidigare var inköpschef för Airtours Holidays och VD för First Choice Holidays. Företaget har nu över 250 anställda, inklusive en särskild resebyråsupport och ett kundserviceteam som tar hand om bokningar och kunder på destinationerna.

Ta del av alla erbjudanden på www.lowcostbeds.se

Registrera dig som kund
Det enklaste sättet att få tillgång till våra erbjudanden är att registrera din resebyrå på vår website här eller ringa till Stefan Kärrström, VD, på telefonnummer 0733-506211 för en avtalsdiskussion.