Lowcostholidays hjälper Sveriges tröttaste personer.

När Sverige är som mörkast startar semesterarrangören Lowcostholidays en fototävling för alla som behöver mer semester. Vinnarna; de som ser tröttast ut på bild och som därmed förtjänar mer semester.

November och december är Sveriges mörkaste månader och solen lyser oftast med sin frånvaro. Stockholm har till exempel 54 soltimmar i november. Att jämföra med till exempel Cyperns 210. Att lansera en fototävling för Sveriges tröttaste personer och därmed mest semestersugna personer är därför mer än välkommet för de flesta svenskar.

”Den här tiden på året är tung och det är vårt jobb som semesterarrangör att ge människor en möjlighet till mer semester. Med våra priser gör vi det möjligt och med vår nya fototävling finns till och med chansen att komma iväg helt gratis”, säger Stefan Kärrström, nordenchef på Lowcostholidays.

Tävlingen finns på Lowcostholidays facebooksida och kommer att pågå under tre veckor. Vinnarna utses varje fredag under tävlingsperioden och kommer att publiceras på sidan.

”Vi hoppas på mängder av riktigt trötta och roliga bilder och ser fram emot att ge bort lite sol som tack”, säger Stefan Kärrström.

Lowcostholidays etablerades 2011 i Sverige och har idag över 50.000 resenärer. Precis som namnet antyder erbjuder semesterarrangören lägre priser på hela semesterresan.

”Lowcostholidays erbjudande passar oss svenskar perfekt, vi behöver helt enkelt mer semester och sol än de flesta”, säger Stefan Kärrström.

Mer information om tävlingen finns på

• tävling
  • solresor
  • billiga resor

lowcostholidays.se är lowcosttravelgroups varumärke som säljer semestererbjudanden till resenärer på vår egen avancerade website och via telefon.
Över 2 000 000 kunder har rest med lowcosttravelgroup sedan starten.
Websiten I Storbrittanien lanserades under 2009 och är idag med på topp-tio listan över mest besökta resesiter i Storbrittanien enligt Hitwise. Den svenska websiten lanserades under början av 2011.
Genom att använda den senaste tekniken så skapar vårt system miljontals konkurrenskraftiga semestererbjudanden varje dag, genom att kombinera de mest prisvärda flygbolagen med över 120 000 hotell. Ta del av alla erbjudanden på www.lowcostholidays.se