LBS önskar God Jul och Gott Nytt År

Vi tackar alla våra medarbetare, kunder och leverantörer för ännu ett fantastiskt år. Vi har fortsatt att leverera enastående projekt till exploatörer, systemleverantörer och anläggningsägare. Framgångsrika projekt har kunnat levereras på tid och med rätt kvalitet - tack vare våra engagerade medarbetare och duktiga utvalda underentreprenörer och leverantörer.

Det var inte utan stolthet vi mottog utmärkelsen Årets Gasellvinnare Västernorrland, och att vi placerade oss som tvåa i Gasell Sverige.

Nu siktar vi på 2022 och fortsatt engagemang som möjliggör energiomställningen till fossilfritt Sverige genom projekt inom vindkraft, vattenkraft och vårt första projekt inom solenergi.

Vi på LBS är stolta över det vi gjort för våra kunder med entreprenörskapet som grund. Vi vill i år ge fler entreprenörer möjlighet att starta egna företag och har valt att i stället för julklappar och julkort ge vårt stöd till Hand In Hand.

Vi på LBS önskar er en God Jul och ett Gott Nytt 2022!!

• Sundsvall

Mathias Hallin