Ett extra konferensrum

Ett extra konferensrum

Ibland räcker inte lokalens konferensmöjligheter till och ibland har man ett eller två konferensrum för mycket. Att dela med sig till andra och själv köpa in andras överkapacitet vid de tillfällen då behoven är stora är en del av den moderna delningsekonomin.

Nu tar vi på Lundbergs våra första steg in i den nya världen och erbjuder våra hyresgäster och andra att nyttja våra konferensytor i Norrköping, Göteborg och Stockholm. Anger du dessutom ditt avtalsnummer i bokningen ger vid dig rabatt på priset. Du hittar avtalsnumret på din hyresavi.

Vi har valt att ansluta oss till den ledande tjänsten för delning av konferensytor, meetrd.se. På meetrd.se kan du enkelt söka fram ett konferensrum som passar dina behov eller ansluta dig själv till tjänsten. Lundbergs rum finns presenterade på meetrd.se/lundbergs