Malmberg anställer i Italien - två stora projekt vunna!

Malmberg stärker sin position ytterligare på den italienska biogasmarknaden genom att utöka sin serviceorganisation på plats i Italien efter två vunna uppgraderingsprojekt av biogas!

Malmberg levererade sitt första uppgraderingsprojekt till Italien under 2018 och nu har Malmberg blivit tilldelade ytterligare två stora projekt. Som ett led i företagets långsiktiga strategi i Italien väljer Malmberg även att förstärka organisationen inom service och underhåll för att komma närmre våra kunder.

Marco Selicorni, Malmberg.

-Det är fantastiskt kul att vi flyttar fram positionen på den italienska biogasmarknaden. Vi ser fram emot att tillsammans med våra nuvarande och framtida kunder bidra till den gröna omställningen och möjliggöra det cirkulära samhället i Italien.

• miljöhantering
  • biogas
  • biogas uppgradering
  • biometan

Malmberg är ett svenskt miljöteknikföretag. Vi förser kommuner och industri med vattenrening, biogas, geoenergi, brunnsborrning och miljöhantering. Malmberg är ett familjeföretag sedan 1866 som arbetar för en bättre miljö under devisen ”Ren energi. Rent vatten.”

Marco Selicorni

Area Sales Manager, South & East Europe Biogas