IMORGON SKAPAS VÄRLDENS MEST INNOVATIVA FÖRETAGSMILJÖ & STRÅK!

IMORGON SKAPAS VÄRLDENS MEST INNOVATIVA FÖRETAGSMILJÖ & STRÅK!

VARIERAT PROGRAM

Det bjuds på en spännande dag både inom- & utomhus. Dagen inleds med release av The Lines Atlas, vi undersöker The Line både från ett näringslivs- & stadsutvecklingsperspektiv, ÅF designar och leder en kreativ workshop och Skånes Dansteater Dialog framför sitt unika projekt, Woza Nami - Kom med mig, koreograferat av Melody Putu. Och mycket mer såklart!

VARFÖR?

Konferensen riktar sig mot alla verksamheter i The Line och syftar till att skapa mer liv i stråket, öka samarbetet mellan organisationerna och på så vis främja tillväxten i området.

The Line ligger mellan Centralstationen och Dockan och innefattar mer än 300 verksamheter och institutioner, 6000 medarbetare och 10000 studenter i en redan existerande och aktiv gemenskap (business community). The Line är ett stadsområde och ett stråk som sträcker sig från Anna Lindhs plats, längs Nordenskiöldsgatan, Isbergsgatan, över Dockplatsen och Östra Varvsgatan ned mot havet.

Hur kan vi tillsammans helt enkelt profilera och utveckla The Line? Alla är välkomna; restauranger, frisörsalonger och mäklarbyråer såväl som byggbolag, arkitektkontor och kommunikationsbyråer etc. Vi önskar en bra spridning bara, det är allt! Mer info.

PROGRAM

08.30 KAFFE & REGISTRERING

08.45 MARKNADSPLATS

- Välkommen - Christer Larsson, Malmö stad