Pressinbjudan: Välkommen på kick off för framtidens Davidshallstorg!

Pressinbjudan: Välkommen på kick off för framtidens Davidshallstorg!

Vad vill du kunna göra på Davidshallstorg i framtiden? I sommar skapar vi möjligheter för samtal, reflektion och åsiktsinsamling i just denna fråga. Platsen är öppen för alla. Här kan ni ta del av andras reflektioner, uppleva gräs under fötterna och njuta av utställningen som visar hur barnen på förskolan Björnen har tolkat framtidens torg.

På torsdag den 15 juni kl 16-17 är det festlig kick off på torget. Tekniska nämndens ordförande Andreas Schönström (S) kommer då att finns på plats och hålla ett kort tal. Vi bjuder även på fika och glass.

Förutom denna kick off så kommer stadsutvecklare från Malmö stad att finnas på plats för att prata om torgets framtid vid tre andra tillfällen:

• Tisdag 20 juni kl 11–13
• Lördag 1 juli kl 12–14
• Tisdag 4 juli kl 16–18

Utställningen är obemannad övrig tid men det finns möjlighet att lämna dina synpunkter fram till den 5 juli.

Vi ses där!

Fastighets- och gatukontoret: Christina Erlandsson