Sverige spelar i Malmö

Sverige spelar i Malmö

Nu till helgen fortsätter VM-festen i Malmö med tre Sverigematcher i Malmö Arena och handbollsfest på Fan Zone Malmö, Slagthuset.

Gruppspelet i Handbolls-VM är över och nu börjar allvaret. För Sveriges del väntar tre spännande och viktiga matcher – i Malmö. Så vill du hjälpa till att heja fram Sverige den 22, 23 och 25 januari, bege dig ner till Malmö Arena eller till härliga Fan Zone Malmö, på Slaghuset. På Fan Zone visas alla matcher på storbildsskärmar. Heja Sverige!

- Nu är det klart! Vi kommer till Malmö och spel i Mainround (grupp II) där vi möter de tre bästa lagen från grupp C. Danmark blir en av motståndarna. Efter torsdagens matcher vet vi när och mot vilka vi ska spela. Redan nu vet vi som sagt att vi ska möta Danmark. Nu behöver vi din hjälp. Vi spelar våra matcher den 22, 23 och 25 januari i Malmö Arena, säger Dalibor Doder och Oscar Carlén

För information om boende och biljetter se www.malmotown.com

Följ Fan Zone på Facebook, www.facebook.com/fanzonemalmo

Kontakt: