TB 20. Distribuerat I/O-system för fältbussar

Helmholtz nya system för fältbussar kännetecknas av en mångfald av vardagens praktiska detaljer, utvecklad efter feedback från marknaden. Effektivitet, funktionalitet och optimal hantering var i focus för utvecklingen.

Med Helmholtz TB20 tekniskt enhetliga lösningar finns nu tillgängliga även för distribuerade applikationer.

Det grundläggande sortimentet består av PROFIBUS och CANopen busskopplingar med analoga och digitala in och utgångar. Som ett öppet arkitektsystem kommer portföljen att förbättras steg för steg med alla konventionella fältbussar såsom PROFINET, DeviceNet och EtherCAT.

• Vetenskap, teknik

• belysning
  • nätverksprodukter

Din leverantör av Automations och Installationsprodukter.

Malthe Winje Automation AB marknadsför automations- och installationsprodukter på den svenska marknaden. Vår roll är att ge dig vårt kunnande inom produktområden och en god service och support på alla våra produkter. Denna kombination av kvalitet och support gör dig som kund/partner konkurrenskraftig på en marknad med höga kundkrav. Vi har valt våra produkter med omsorg både vad gäller kvalitet och pris.