Tack 2019

Det har varit ett omtumlande år, kan man säga!

Det började med en stor tragedi i och med branden som härjade på alla hjärtans dag, där vårt älskade Biff Grill & Bar totalförstördes. Ekonomiskt och känslomässigt var det en katastrof.

I oktober var vi efter renovering, investering och hårt arbete igång igen! Vi är fantastiskt glada och tacksamma över den stöttning och respons vi fått av familj, vänner, nya och gamla gäster. Restaurangen har fått ett ordentligt ansiktslyft och vi vågar påstå att vi driver Älsklingstunas snyggaste restaurang.

På Biff och Gränden har vi alltid haft mycket stora sällskap som besökt oss, det är något vi försökt jobba in i varumärket, att vi är experter på stora sällskap - och budskapet verkar ha gått fram, det har formligen exploderat på fest- och företagssidan med bokningar, vilket är vansinnigt roligt.

Vi ser fram emot ett spännande 2020 och har en massa saker på gång. Vi kan avslöja att från och med februari fortsätter vi med dansband den första torsdagen i varje månad. Likaså med Nostalgibaren på fredagar med live-akter för dig som gillar gammal och ny musik.

STORT TACK för året som gått, kom gärna in och fira in nyåret på plats med oss, annars ses vi nästa år.

Varma hälsningar,

Mats Andersson