MX-30 i 3-tonsfärgen Polymetal Grey metallic

Mazda MX-30 modellprogram och priser

Kungsbacka, 12:e mars 2020. Sedan världspremiären på Tokyo Motorshow i slutet av november 2019 har det endast varit möjligt att förhandsreservera en MX-30 First Edition på Mazda.se. Nu släpper vi mer information samt priser för det övriga modellprogrammet som kommer att leva vidare när lanseringsutgåvan ”First Edition”, som är begränsad till 250 bilar för den svenska marknaden, har sålt slut.

Det ordinarie programmet för MX-30 följer de senaste nylanseringarna för Mazda3 och CX-30 och kommer att erbjudas med två olika utrustningsnivåer. Den mycket välutrustade instegsnivån Sky börjar på priset 347 900 kr och toppmodellen heter Cosmo som får priset 381 900 kr men inkluderar då all tänkbar utrustning som standard, se tabellerna i bifogat word dokument.