Johan Bollman utsedd till årets mentor i Örebro!

Maze Media´s vd och delägare Johan Bollman är ”Årets mentor” i Örebro.

Utmärklesen skedde i Almi Mälardalens lokaler och projektledaren Elisabeth Sverresson var den som avslöjade den roliga nyheten. Johan blev nominerad av sin adept, fotografen Terése Andersson, Örebro, som driver företaget Heart and Soul. Terése sökte någon med gedigen kunskap inom försäljning, något hon själv saknade.

Johan berättar om hur han ser på sin roll som mentor, ”Det har varit en spännande resa. Jag har fått dela med mig av mina erfarenheter. Men jag har inte sett min roll som en jourhavande kompis utan med råd, stöd och i bland krav fått Terése att lyckas med sitt företag”.

Vad har Johans mentorskap betytt?
”Han har varit bollplank och coach. Det har varit A och O för att utveckla mitt företag. Jag tycker om att fotografera, men har tidigare haft svårt för marknadsföring och företagandet”, svarar Terése Andersson och rekommenderar en mentor till alla som ska starta eget.

Läs mer om utmärkelsen på ALMI och vår hemsida!

www.almi.se/Aktuellt/releaser/Lansvinnarna-till-Arets-Mentor-ar-utsedda

www.mazemedia.se/nyheter/externa-nyheter

• Webbmedia

• maze
  • maze media
  • maze media group
  • årets mentor
  • årets mentorer 2010
  • mentorskap
  • mentor
  • försäljning; bättre försäljnihng; ökad försäljning; säljtips
  • försäljning
  • entreprenörskap

Maze Media Group är en av Sveriges största internetmarknadsföringsbyråer. Med dotterbolagen iPeak, Search Uz, Service Match, och Trend Point erbjuder Maze Media Group Sveriges alla företag ett oslagbart koncept inom internetmarknadsföring. Maze Media Group leder företag genom hela processen -  från rådgivning kring vilka kanaler som ger bäst effekt till att sedan analysera, producera och optimera valda investeringar.

Då Maze Media Group erbjuder en helhetslösning, med all kunskap under ett och samma tak, kan bolaget hålla låga prisnivåer och effektiv service. Maze Media Group har i dagsläget ca 70 anställda och har sitt huvudkontor i Stockholm där produktionen är belägen, och försäljningskontor i Uppsala, Västerås, Örebro och Jönköping. Kombinationen av ett starkt nätverk tillsammans med integrerade lösningar gör Maze Media Group till en ledande aktör på den svenska marknaden.