Missa inte Opulens på TellUs bok- och berättarmässa

På TellUs står berättelsen i centrum. Fynda julklappsböcker, testa närproducerade VR-spel, lyssna på spännande föreläsningar och samtal, gå på workshops, se på teater, upplev trollerishow och ansiktsmålning, gör din egen film och ta del av historien runt några av de unika böckerna i Linköpings stadsbiblioteks samlingar.

Opulens förlag kommer dagen till ära att erbjuda våra två titlar, dokumentärromanen om Harry Martinson Telegrammet från New York av Lars Nordström och kommande utgivning Begreppet konstkritik i den tyska romantiken av filosofen och kritikern Walter Benjamin (i översättning av Nils Järvinen), till rabatterat pris. Köp båda för 300 kr (ord. pris 406 kr). Vi kommer även att erbjuda våra medarbetares verk, däribland Crister Enander, Mattias Kronstrand, Stefan Bergmark, Melker Garay och Clemens Altgård.

Dessutom så kommer adaptionen av Garays roman Kinski och döden – en föreställning med oväntade möten, musik, humor och livsavgörande ögonblick visas i Hörsalen kl. 14

Fri entré till mässan och samtliga programpunkter. Mer information hittas på TellUs hemsida.

• Litteratur

• förlag
  • böcker
  • teater
  • linköping
  • berättarmässa
  • bokmässa
  • evenemang

• Östergötland

MBG International AB stöttar svenska kulturverksamheter.

Stefan Bergmark

Presskontakt Chefredaktör 070-675 26 98