Föreläsning "Från blogg till bok" i Linköping med Anne-Charlotte "Lotta" Andersson

Lotta driver bloggen "Fyra årstider - Mitt liv på landet" som är en av de 100 mest lästa bloggarna i Sverige. Lotta, som är stylist och fotograf, är bosatt på landet utanför Västra Harg och har nyligen släppt en bok baserad på sin blogg sen 5 år. På tisdag 19/11 kl 18-20 berättar hon om hur det gick till när hennes dröm att göra en egen bok blev verklighet.
Sedan 4 år tillbaka jobbar Lotta som fotograf med eget företag där hon bland annat tar uppdrag för olika inredningstidningar. Under föreläsningen kommer hon att prata om modet att följa sin dröm och berätta om sin egen resa; hur det startade, om att starta företag, hur det blev en bok och hur hon har nått ut. Hon delar med sig av glädje och hinder hon har upplevt på vägen.

Varmt välkommen på en inspirerande föreläsning!

I samband med föreläsningen finns även möjlighet att köpa Lottas bok "Mitt liv på landet - Fyra årstider" som släpptes i början av september. Boken gick efter bara några dagar in på Hem & Trädgård-tio-i-topp-listan över de mest sålda böckerna på adlibris.se före Ernst Kirchsteigers bok!

Föreläsningen ges på Medborgarskolan (Hospitalstorget 1) i Linköping

Kostnad 100 kr. Anmälan senast 18/11. Boka dig här!

För mer information vänligen kontakta;

Liv Widmark, kurskoordinator, Medborgarskolan Linköping

Tel: 013-480 13 52 alt. 0761-60 67 61