Kund 3400 hos MediaAnalys

MediaAnalys har ingått avtal med Stureplan Dental som är kund 3400. För att öka kundbasen och varumärkeskännedomen i Stockholmsområdet har företaget valt att marknadsföra sig på Internet med sökmotoroptimering

Stureplan Dental ligger mitt på Stureplan i centrala Stockholm. Målsättningen är attrahera en målgrupp som söker kvalificerad, trygg och säker vård till bra priser kombinerat med bästa möjliga omvårdnad. För att lyckas nå målgruppen med sitt budskap blir Internet en mycket viktig kanal, och därav satsningen på sökmotoroptimering.

"Sökmarknaden går oerhört stark framåt och vi ser stor en kundtillströmning och det bevisar att vår affärsmodell och kompetens är högt uppskattad bland våra potentiella kunder" säger Henrik Zobal, VD på MediaAnalys

För mera information kontakta VD Henrik Zobal på 0480-780811 eller henrik@mediaanalys.se

• sökmarknadsföring
  • sökmotormarknadsföring
  • sökoptimering
  • digital marknadsföring
  • internetmarknadsföring

MediaAnalys är ledande i Sverige inom internetmarknadsföring. MediaAnalys har hjälpt fler än 3300 företag att få nya kunder via nätet, och i synnerhet via sökmotorerna såsom Google och Yahoo.MediaAnalys vision är att vara den självklara partnern när det gäller sökmarknadsföring i Norden, såväl för stora som små företag.