Pressmeddelande -

Sajten www.hobbyryttare.se har lanserat ett commynity för Sveriges alla 'hobbyryttare' Hela Sveriges Hästsajt

Vad är då en hobbyryttare?

Ja egentligen är det alla med häst som inte är aktiva i olika tävlingsgrenar, säger Mia Thorén skaparen av hobbyryttaren.se. Fast det är ingenting som säger att en hobbyryttare inte tävlar ibland, tillägger hon med ett leende. En hobbyryttare är väl egentligen en människa som själv väljer att se sig som en sådan? Tävlingen om att vinna sin häst har börjat dra människor till sajten men den största tillströmningen av nya medlemmar sker spontant vilket visar hur välbehövlig denna sajt är. Här kan alla dela sin kunskap med varandra och här är alla välkomna oavsett diciplin, kunskapsnivå eller val av hastras.

Idag har sajten gått ut med att man letar efter 'hobbyhästen'. Tips önskas om lämpliga hästar att lägga in i Annonskategorin om hobbyhästen.

¨Vi vet ju inte vilken drömhästen är , det är så olika för alla¨ Går sajten ut med i sin vädjan om hjälp att sprida ordet om att lämpliga hästar eftersöks.

Mer nyheter ifrån sajtskaparna är:

Full planering om olika delvinster i etapperna i 'Vinn din häst' pågår.

Hobbyryttaren värnar om småföretagarna inom hästnäringen och vill erbjuda ett sätt för dem att synas utåt. Företaget MediePOP har utformat marknadsföringskampanjen med den tanken i bakhuvudet och snart går ett erbjudande ut för alla sajtens medlemmar om hur de kan göra sig synliga via sajten - därefter tas traditionella annonser in vid mån av plats.

Nya intresserade rådgivare inom fler ämnen inom häst hör av sig vilket är mycket välkommet!

På sajtens förstasida kan du även läsa:

¨Hobbyryttaren tror inte på att spamma medlemmar! Vi tror att vill man se nyheter eller nya erbjudanden så hittar man det hellre själv!¨

Detta vill jag se mer av!