Guldklöver till Medley Vilundabadet

Guldklöver till Medley Vilundabadet

Medley Vilundabadet har tilldelats Centerpartiet i Upplands Väsbys hedersdiplom och utmärkelsen "Guldklöver". Motiveringen till priset fokuserar på allsidig verksamhet, kundbemötande och ett engagemang för ungas möjlighet att ta sig in på arbetsmarknaden.

Under fredagen uppmärksammade kommunalråd Ann-Christin L Frickner (C) Medley Vilundabadet. Platschef Jan Bergendahl fick motta hedersdiplom, bland annat för anläggningens engagemang när det gäller nyanställningar, sommarjobb och praktikplatser för kommunens ungdomar.

– Det är kul att vårt arbete uppmärksammas, men samtidigt känns det som en väldigt naturligt sak för oss inom Medley att få in fler nya, unga förmågor i vår personalstyrka, säger Jan Bergendahl.

Motivering till utmärkelsen Guldklövern:

"Jan tillsammans med personal på Medley Vilundabadet tillhandahåller en bra service och möjlighet till kvalitativ träning anpassade till olika individer. Vänligt bemötande och kunden i fokus präglar Medleys verksamhet. Jan och personalen har ett stort engagemang att ta in och möjliggöra för unga att komma in på arbetsmarknaden och att få erfarenheter för fortsättningen i livet, och han ser ungas förmåga som en tillgång. Därför tilldelas Medley Vilundabadet Centerpartiet i Upplands Väsbys hedersdiplom och guldklöver." Ann-Christin L Frickner, kommunalråd (C) i Upplands Väsby

Jan Bergendahl, platschef Medley Vilundabadet, tel 010-450 91 83

Hans Albrektsson, informationsansvarig Medley, tel 010-450 90 15