Utbud i nya Harjagersbadet

Utbud i nya Harjagersbadet

Den 4 september öppnar nya Harjagersbadet i Kävlinge. Den nya simhallen är tre våningar och 7 100 kvadratmeter stor och har såväl familjebad som friskvårdsavdelning med gruppträning, relax, café och shop. En komplett anläggning för all form av träning, rekreation och umgänge. Vi listar utbudet.

• Simhall med 4 bassänger
  • 25x25-metersbassäng med hopptorn och svikter
  • Två varma multibassänger
  • Familjebad med vattenrutschkana och plaskpool
  • Familjebastu
  • Gym med de senaste maskinerna och träningsredskapen
  • Gruppträning - Medleys konceptpass, Les Mills, vattenträning och utomhusträning
  • Simskola från baby till vuxen
  • Badkalas
  • Relaxavdelning
  • Café med varm mat, dryck och fika
  • Shop

- Tanken är att det ska finnas något för alla, oavsett om du är ute efter motion och träning eller avkoppling och lek. Oavsett vilken ålder du är i, varifrån du kommer eller vilken tidigare erfarenhet du har. Vi är så glada över att kunna erbjuda ett så komplett utbud till alla Kävlingebor, alla som bor i närheten och alla som besöker trakten. Det är verkligen en ynnest att ha något så fint, modernt med ett sånt stort utbud här i Kävlinge, säger anläggningschef Camilla Blomqvist.

Harjagersbadet drivs av Medley på uppdrag av Kävlinge kommun. https://www.medley.se/harjagersbadet

För mer information:

Camilla Blomqvist

Anläggningschef Medley Harjagersbadet

camilla.blomqvist@medley.se

Medley är Sveriges ledande aktör gällande drift av friskvårdsanläggningar och har idag verksamhet i 25 anläggningar fördelat på 19 kommuner. I flertalet fall bedrivs verksamheten i anläggningar som ägs av kommuner, men man har även egna installationer.

Medley jobbar målmedvetet mot att vara det självklara valet och den naturliga mötesplatsen i kommunen för en aktiv fritid på land och i vatten med en stark inriktning på preventiva insatser för en bättre folkhälsa.
Drygt 4 milj personer besökare årligen Medleys anläggningar och omsättningen uppgick 2022 till 400 milj sek.