Barn i skolbuss

Bergkvarabuss förnyar avtalet med Ekerö kommun

Ekerö kommun har nyligen upphandlat nytt avtal gällande persontransporter med buss för barn och vuxna.

Bergkvarabuss tilldelades uppdraget, vilket innebär att Bergkvarabuss kommer att fortsätta leverera den trafik som vi kör idag, omfattande skolskjuts och transporter till daglig verksamhet.

” Det är mycket glädjande för oss att vi får fortsatt förtroende av Ekerö kommun i minst två år till med uppdraget”, säger Johan Salomon affärsområdeschef på Skola- och beställningstrafiken.

Avtalstiden för det nya avtalet är 2023-06-16 - 2025-06-15, med möjlighet till förlängning.

Affärsområdeschef – Skola & Beställningstrafik

johan.salomon@bergkvarabuss.se