Magdalena Forsberg, Peter Forsberg och Jonas Björkman finns nu på memmo

News -

(SWE) Vi börjar arbeta tillsammans med Next Level Group

Som en rivstart på det nya året, inleder vi ett samarbete tillsammans med Next Level Group (NLG). Tillsammans med några av landets största sportprofiler arbetar NLG för att stärka deras varumärken och skräddarsy dessa atleters personliga plattformar.

Under januari presenteras bland annat namn som Peter Forsberg, Jonas Björkman och Magdalena Forsberg memmo.app - tillgängliga att boka för alla typer av personliga meddelanden. Samtliga nämnda väljer även att skänka sina intäkter till valda välgörenhetsorganisationer, så som Cancerfonden, Zelmerlöw & Björkman Foundation och NHL-spelarnas fond för Barn och Ungdomar i Västernorrlands län.

Profilerna finns att boka på www.memmo.app

Subjects

Tags

memmo är en plattform som erbjuder personliga videomeddelanden från kända profiler till deras fans och följare. Som beställare skickar man en förfrågan om ett visst meddelande - en grattishälsning, ett internt skämt, några stora ord till talet - och profilen bestämmer vilka videos den vill utföra samt priset för dessa. Videomeddelandet skapas, skickas och betalas direkt via plattformen. memmo förändrar mötet mellan fans och idoler, och gör det mer personligt än vad det någonsin varit förut.

Press contacts

Gustav Lundberg Toresson