Menigo i förlängt avtal med Grekiska Kolgrillsbaren

Menigo i förlängt avtal med Grekiska Kolgrillsbaren

Grekiska Kolgrillsbaren, Sveriges största grekiska restaurangkedja, har sedan 2015 varit kunder hos Menigo och väljer nu att förlänga avtalet i ytterligare tre år.

Genom det förlängda avtalet fortsätter Menigo som helhetsleverantör till Grekiska Kolgrillsbaren, med än större vikt vid färskvaror. Den personliga relationen såväl som Menigos roll i att utveckla affären har varit viktiga parametrar i upphandlingen.

Vi är väldigt glada och entusiastiska över att förlänga och stärka vårt samarbete med Grekiska Kolgrillsbaren. Att få fortsatt förtroende som helhetsleverantör men även som rådgivare och kunskapspartner är något vi ser mycket fram emot, berättar Bassam Mattar, Affärsområdesdirektör Privata Menigo.

Vi har valt att förlänga och fördjupa vårt samarbete med Menigo av den enkla anledningen att vi alltid blivit bemötta på ett lyhört sätt när vi kommit med synpunkter på samarbetet, säger Zeki Yalcin, VD Grekiska Kolgrillsbaren.

Grekiska kolgrillsbaren är en expansiv kedja som sedan starten år 2002 har vuxit till ett 30-tal enheter och är idag Sveriges största Grekiska restaurangkedja som hittas från Östersund i norr till Malmö i söder.