IKVÄLL ÄR DET EARTH HOUR

EARTH HOUR 2020

Släck – och höj din röst för planeten!
2007 grundade WWF en enkel symbolhandling för klimatet – under en timme släcks lampor världen över. En handling som många på vår planet har möjlighet att delta i. Idag är Earth Hour världens största klimatmanifestation med miljontals deltagare över hela jorden. Nedsläckningen är kvar som en symbol för att visa sitt engagemang och sätta press på världens ledare att det är dags att agera för vår planet – vårt hem. Det här är en tid för solidaritet och omtanke. Vi måste ta hand om varandra och vårt hem – vi måste se till att våra kollektiva röster hörs för att skapa en säkrare, rättvisare och hälsosammare framtid för alla – var med och höj din röst för planeten. 💡🌎 Delta i Earth Hour ikväll 28 mars – släck lampan 20:30 och visa att du är med. Tillsammans har vi en stark röst. 📣🌎