Välkommen att träffa Mercatus i Stenbergs monter

Besök Mercatus på Metal Inspiration Days!

För nionde året samlar Metal Inspiration Days branschen i Jönköping. I år finns vi från Mercatus med på plats tillsammans i Stenbergs monter.

Vi hoppas få möta både gamla och nya kunder för utbyte av erfarenheter, optimering av system och såklart hur vi tillsammans kan bidra till ett ökat värde hos er som använder av våra system. Vad skulle ni vilja att vi tittade vidare på? Behöver ni utbildning? Vill ni minska/öka våra insatser? Hur kan vi gå vidare med de pågående projekten? Ni, våra kunder, bestämmer agendan och vi anpassar oss därefter!

Metal Inspiration Days är skapat för att främja och inspirera svensk tillverkningsindustri och är ett unikt samarbete mellan några av branschens tyngsta aktörer. Under två dagar kommer vi och våra medutställare att hjälpa er att göra smarta och framför allt lönsamma val i ert företag. Tillsammans för svensk industri!

Läs mer och anmäl dig via www.metalinspirationdays.se

Vi ses 30 november och 1 december i Jönköping.