Metrolit tecknar nytt ramavtal med Statens Fastighetsverk

Metrolit tecknar nytt ramavtal med Statens Fastighetsverk

Då vår ambition är att ständigt utvecklas och bredda vårt erbjudande, tar vi nu klivet in i ett spännande samarbete med Statens Fastighetsverk.

Tillsammans med SFV ska vi på ett hållbart sätt ta hand om en del av landets kulturhistoriskt värdefulla byggnader.

Metrolit Byggnads AB har sedan 1986 framgångsrikt bedrivit om- och tillbyggnadsverksamhet i Stockholm och Mälardalsområdet. I samverkan med våra kunder tar vi ansvar för idé, planering och genomförande av projekten för att kunna erbjuda korta totaltider och minimerade verksamhets-störningar. Vi är över 120 anställda, omsatte 828 Mkr 2021. Läs mer på www.metrolit.se