God nattsömn?

Sov gott om natten - Låt Carin sköta grovarbetet 24/7

Din assistent Carin bevakar och kartlägger förändringar bland dina befintliga kunder: Ägarbyten och de du riskerar förlora kontaktas löpande för att höja lojaliteten och försäljningen av bland annat service.

- Flera verkstadschefer och vd:ar vi talat med känner en otrygghet med att företaget inte kommunicerar med bilar som byter ägare och kunder som inte kommit in på service och som man riskerar förlora, säger Jonas Udd på Midland.

Nya tjänsten Bevakning jobbar tillsammans med servicekallelse
Välkomstbrev till ägarbyten bland befintliga kunder varvas automatiskt med uppföljning för de verkstaden riskerar tappa och servicekallelse. Bara ägarbyten kan stå för 15% per år bland verkstadens befintliga kunder. Carin ser till att de får välkomstbrev direkt och när det är dags för service skickas servicekallelse till den nya bilägaren. Ett särskilt erbjudande kan riktas till de kunder verkstaden riskerar förlora.

Ring Johan på 031-725 34 09 eller Danijela på 031-725 34 10 så visar de hur nya tjänsten Bevakning fungerar för dig!