Narcissa by Urtekram Detox & Glow vinner Beauty Oscar för "Årets Essence" inom kategorin Bästa Ekologiska Produkter av Skönhetsredaktörerna

Årets Essence – Narcissa by Urtekram Detox & Glow!

And the Oscar goes to….
Wow! Idag möttes vi av glädjebeskedet att vi vunnit en Beauty Oscar för "Årets Essence" inom kategorin "Bästa Ekologiska Produkter" av Skönhetsredaktörerna

Motiveringen lyder: ”Konsistens, effektivitet och innehåll. Kan inte bli mer övertygande”

”Inga är för små eller stora för att vinna våra Beauty Oscars. Vi ger dem till Skandinaviska märken som utmärkt sig under året och som gett oss ett höjt ögonbryn när de anlänt till satellit-redaktionen i norrort. Det är produkter som sticker ut i sina respektive kategorier. Det kan vara en produkt som är värd uppmärksamhet och som håller vad den lovar. Kort sagt ska den ge dig en känsla av glamour och sticka ut ur mängden. Det är en produkt som aldrig blir en hyllvärmare utan en favorit som du ständigt vill återkomma till.” skriver Agneta Elmegård på Skönhetsredaktörerna, Aftonbladet.

Detox & Glow Essence är en fuktbooster som hör hemma i varje badrumsskåp, packad med C-vitaminer och Hyaluronsyra för lyster och fukt. Den är en del av skönhetsrutinen hos Detox & Glow och passar alla hudtyper. Finns att köpa online där du hittar dina andra favoriter från Narcissa by Urtekram