Narcissa by Urtekram - Go with the Glow

Narcissa by Urtekram - ett nytt veganskt skönhetsvarumärke!

Urtekram lanserar under hösten ett nytt fräscht skönhetsvarumärke Narcissa by Urtekram för den unga globala konsumenten. En målgrupp som, på ett helt nytt sätt, är mer medvetna om miljön, social påverkan och människors hälsa än någonsin.

"Vi har fått den fantastiska möjligheten att tillsammans utveckla och skapa ett nytt varumärke som förhoppningsvis möter den unga Gen z konsumenten och tillgodoser deras behov för naturlig och ärlig skönhet" säger Nordic Brand Manager Maria Lundström. Tillsammans med Sophia Engvall, Nordic Innovation Manager, står de bakom det nya varumärket.

Narcissa by Urtekram är ett skönhetsvarumärke med öppen och ärlig kommunikation kombinerat med formuleringar som är veganska, naturliga, dermatologiskt testade samt certifierade av Ecocert enligt Cosmos Organic Standard.

Ambitionen är att ge denna medvetna konsumentgrupp ett mervärde utöver enbart effektiva skönhetsprodukter och vacker hud.

Narcissa by Urtekram är transparent, lekfullt inspirerande och kommer framöver att lansera flera olika hudvårdsserier. Först ut är Detox & Glow, en serie bestående av 5 produkter – en komplett hudvårdsrutin för naturlig glow.

Håll utkik hos din skönhetsleverantör i butik eller online! Just nu tillgänglig hos bla. Apotea.se, Meds.se, Boozt.com samt andra aktörer.

Narcissa by Urtekram
Go with the Glow!

Midsona Sverige marknadsför väldokumenterade produkter inom ekologiska livsmedel, hälsolivsmedel, egenvård och skönhet för dagligvaruhandeln, för apotek och för hälsofackhandeln. Bland våra varumärken hittar du bland annat Probi, Eskio-3, Blutsaft, Friggs, Kung Markatta, Earth Control, Gainomax, Swebar och Urtekram Beauty.