Är du en person som älskar att fynda?

Idag kl. 12.00 bjuder Miinto in sina kunder till en exklusiv kampanj. Under ett helt dygn sänks priserna med 20 %. Erbjudandet gäller på hela sortimentet inklusive aktuella kollektioner samt alla reavaror. Miinto är ett modevaruhus på nätet. Visionen är att samla alla Sveriges enskilda ägda butiker i modeportalen.

Är du en av dem som älskar rea men hatar att trängas? Nu slipper du hetsen i butikerna där du måste vässa armbågarna för att nå godbitarna. Sätt dig ner i lugn och ro framför datorn, ta en kopp te och spana in alla nedsatta varor på nätet istället. På Miinto har du tillgång till över 4000 varumärken och 50 000 produkter. Det finns varumärken som Odd Molly, By Malene Birger Hunkydory, Busnel, Tiger of Sweden, Desigual, Dagmar Adrian Hammond, Rodebjer, Filippa K och G-star.

Du har även förmånen att kunna returnera dina varor inom två veckor. Det ger dig massa tid att prova kläderna i lugn och ro istället för att stå och känna dig stressad i ett provrum. Miinto har ett stort utbud av vårjackor, ballerinaskor, klänningar eller massa andra klädesplagg som hör våren till. Om du inte är ute efter att köpa nya kläder så kan du istället inspireras av alla vårnyheter som har kommit in på Miinto.

Vad väntar du på? Klicka in på miinto.se!

• herrkläder
  • rea