Rymlig weekendpostlåda för vardagens postmottagning

Rymlig weekendpostlåda för vardagens postmottagning

Berglund Stil 200 är en modern weekendpostlåda, för trygg och säker postmottagning. Med den inbyggda låsfunktionen ligger posten säker och lådan öppnas enkelt med det greppvänliga och fuktskyddade låset. Den inbyggda låsfunktionen placerar Stil 200 i Berglunds säkerhetsklass Högre.

Berglund Stil 200 finns i färgerna svart och vitt, samt i galvaniserad plåt.

Monteras på Berglunds postlådestolpar Forma och Post-Stick.

Cirkapris i handeln: 795 kr inkl moms

Berglund Sweden ägs sedan 2002 av Miljöcenter. Företaget grundades 1897 och var då ett plåtslageri med säte i Gällstad i Västergötland. Berglund Sweden är bland annat Nordens ledande tillverkare av postlådor och för nu traditionen med hantverk och design in i framtiden med högkvalitativa produkter för utemiljö.