Vinnaren av hela ONE+ serien korad

Det blev Andreas från Eskilstuna som utsågs till vinnare av Ryobi ONE+ serien av verktyg för hem & trädgård.

Tävlingen har pågått sedan i april och där Andreas slumpvis lottades fram av de cirka 10.000 registrerade till tävlingen i Europa. Priset var en uppsättning av Ryobis 18 volts serie av verktyg, kallad ONE+, som består av verktyg och trädgårdsmaskiner som alla drivs av samma batteri.

Jag har precis köpt ett litet hus som är i behov av renovering, så de här verktygen kommer verkligen väl till pass, säger vinnaren, Andreas.

Fakta om ONE+ systemet
ONE+ systemet är marknadens bredaste verktygsserie där samma 18V batteri och laddare kan användas till över 35 olika elverktyg och trädgårdsmaskiner.

Systemet ger användaren valfriheten att köpa precis det man behöver. Normalt följer det med både batteri och laddare när man köper ett nytt uppladdningsbart verktyg oavsett om man vill eller inte. Därmed är ONE+ systemet det mest kostnadseffektiva sättet att köpa elverktyg och därför kallas det för det smarta sättet att köpa elverktyg och trädgårdsmaskiner på.

ONE+ systemet ger dessutom användaren möjlighet att välja det batteri som passar arbetsuppgiften bäst. Oavsett om det är lång driftstid, kompakt storlek eller kort laddningstid har ONE+ systemet lösningar som passar alla.

För mer information om RYOBI® och våra produkter besök www.ryobitools.se

Ytterligare information

För ytterligare information, kontakta Trade Marketing Manager Fredrik Backert på telefon
+46 (0)738 20 80 90  eller e-mail: fredrik.backert@tti-emea.com. Kontakta kundservice på telefon +46 (0)8 24 60 30 om du vill ha information om närmaste Ryobi-återförsäljare eller besök vår hemsida; www.ryobitools.se

Om Ryobi

Ryobi har i mer än 40 år varit en ledande producent av högkvalitativa verktyg till bra priser. Ryobi har alltid varit lyhörd för marknadens önskemål och företaget har därför kunnat utveckla innovativa verktyg med alla erforderliga egenskaper. För professionella hantverkare och seriösa hemmafixare, i verkstaden eller trädgården. Oavsett behov får du alltid valuta för pengarna när du köper ett verktyg från Ryobi. Ryobi ingår, liksom Homelite och de professionella elverktygsmärkena AEG och Milwaukee i Techtronic Industries breda produktutbud.