MiM Frukostklubben - Kunden har alltid fel!

Ystadsbon Hasse Olsson är en energifylld skåning som talat inför mer än 15 000 säljare, säljchefer, ledningsgrupper och konsulter inom området försäljning, service, säljledning och målstyrning. Han kommer denna morgon frikostigt dela sig av sina personliga anekdoter och käftsmällar till mer djupa resonemang och reflektioner. Han utmanar gamla sanningar och inspirerar till nya framgångar.

Under sin karriär har Hasse Olsson hunnit med att vara säljare, försäljningschef och VD, starta, lägga ned och sälja bolag samt haft en rad styrelseuppdrag.

”Jag har gjort alla misstag som en säljare kan göra” - Hasse Olsson

Boklansering

I dagarna kommer hans bok ”Kunden har alltid fel”, ut. Boken ifrågasätter, utmanar och inspirerar till att våga ta nya grepp i säljarbetet. Med sitt raka och lättsamma sätt delar Hasse Olsson frikostigt med sig av sina erfarenheter. Från pärm till pärm är boken fullastad med insikter och praktiska tips som kommer att hjälpa dig att ta nya kliv och positioner i en allt hårdare konkurrens.

Mim Frukostklubben - Kunden har alltid fel med Hasse Olsson

När: 17 mars, kl. 07.00 - 08.30, frukost och mingel från kl. 7.00

Var: World Trade Center, Jungmansgatan 12 i Malmö. Konferenslokal Tokyo.

Sista anmälan den 15/3.

Kostnadsfritt för medlemmar i MIM, 250 kr exkl moms för gäster.

Anmäl dig via länken

Varmt välkomna!