Möt artisten Aurelia Day i en workshop tillsammans med Connexion Rap West.

Hemma Hos nr 2/2018 - ett somrigt nummer för alla västeråsare

Sommartid innebär ofta spontana möten. Vi umgås lite mer, har picknick på gården och ser plötsligt grannarna komma fram ur vinterdvalan. Vi på Mimer vill skapa fler ställen att mötas på. Att ha möjlighet att dela intressen och hitta nya. I Hemma Hos kan du läsa om hur vi på olika sätt jobbar för att skapa olika typer av mötesplatser.

Du får även mängder av tips på roliga sommaraktiviteter och smaskiga grillrecept. Och du håller väl koll på våra tävlingar? Du har chans att vinna både festivalarmband till Cityfestivalen och en föreställning med Fredrik Lindström på Konserthuset.

Hemma Hos är alltid fyllt med matnyttig information om Mimer, vår verksamhet och närmaste omvärld. Sommarnumret delas alltid ut som samhällsinformation till samtliga västeråsare.

Om Mimers kundtidning Hemma Hos
Alla våra hyresgäster får Hemma Hos direkt hem i brevlådan fyra gånger/år. Nummer två delas ut till samtliga västeråsare. I tidningen berättar vi om vad som är aktuellt på Mimer. Vi gör reportage hos hyresgäster, diskuterar bostadspolitiska- och miljöfrågor samt presenterar vår verksamhet och våra medarbetare. I tidningen finns det alltid tävlingar och schysta erbjudanden med Mimerkortet.

Har du tips på nyheter eller vill annonsera i tidningen? Kontakta anette.ekman@mimer.nu