Nordporten är det sista huset som byggs på Nordanby Äng.

Mimer bjuder in till ett spadtag för sista huset på Nordanby Äng

På natursköna Nordanby Äng i Västerås bygger Bostads AB Mimer och Aroseken ett nytt bostadsområde. Mimer bygger 231 lägenheter och bygget är i full gång.  Nu bjuder Mimer in till det sista spadtaget som blir ett "lyft för Nordporten".

Nordporten är ett lamellhus på fyra våningar som ligger längst norrut på området. Nordporten kommer att få 44 lägenheter och vara inflyttningsklart våren 2018.

Tid: Torsdag 26 januari kl 12.00-13.00
Plats: Nordanby Äng
Hitta hit: Adressen är Fiholmsgatan. Kör in via Norrleden och Svanågatan, sväng därefter till vänster och parkera vid byggarbetsplatsen.

Anmäl gärna ditt deltagande eftersom vi bjuder på en enklare förtäring i samband med spadtaget via mejl till: post.press@mimer.nu