GodEl ansluter sig till abonnemangsappen Mina Tjänster

En självklarhet – för ett bolag med certifikatet Bra Miljöval från Naturskyddsföreningen. Elavtal från GodEl blir tillgängligt för användarna i abonnemangsappen Mina Tjänster.

“För oss var det en självklarhet efter att vi träffat Joakim att ingå ett samarbete. Mina Tjänster har ju gjort det enkelt för privatpersoner att i några svepningar hantera sina viktiga abonnemang. Det förenklar ju människors liv och det tycker vi om!” säger Pontus Wiberg, VD på GodEl.

“Det känns riktigt kul att arbeta tillsammans med GodEl och ha möjligheten att presentera en leverantör med goda värderingar och som aktivt arbetar med välgörenhet. Det är viktigt för oss att presentera flera alternativ för våra användare och det ska vara enkelt att hitta den leverantör som tillgodoser användarens behov.” Joakim Sjöblom, Medgrundare och VD, Mina Tjänster.

Om God El

GodEl är ett av de få elbolag i Sverige som har valt att enbart erbjuda 100 % förnybar el märkt med Naturskyddsföreningen Bra Miljöval. Det är Sveriges enda oberoende och en av världens tuffaste miljömärkningar av el. Därtill går bolagets vinst till sju välgörenhetsorganisationer. GodEl ingår i den svenska stiftelsen GoodCause, vars syfte är att starta och driva bolag vars avkastning går till välgörande ändamål.