🎁 Dagens Lucka 4! VINN EN E-BOK VARJE DAG FRAM TILL JUL 📕

Blogginlägg   •   Dec 04, 2019 07:05 CET

Möt Johan Ohlsson!

Du väljer själv hur du ska må! Visste du att du väljer hur du känner dig och du styr själv över vad som händer i kroppen, samt hur du förhåller dig till den yttre världen.

Johans bakgrund kommer dels från att arbeta med att coacha människor till att under många år arbeta som egenföretagare inom byggbranchen. Idag arbetar Johan med att hålla utbildningar inom kommunikation runt om i världen och han lever sin dröm med bas i Grekland. Fast det har inte alltid varit så lätt, i Johans kapitel får du ta del av hans egna resa samt de utmaningar han har stött på.

Du kan lyssna på denna del via Storytel Nextory eller köpa hos tex Adlibris Bokus.com eller din bokhandel

🔸Tips från coachen är olik många av de böcker du redan läst om personlig utveckling. I den här boken kommer du att få ta del av tankeväckande insikter från tio inspirerande författare som tar dig på en resa med egna personliga insikter och upplevelser.

Och NU vill de dela med sig av sina erfarenheter, färdigheter och kunskaper till dig. Historierna berör flera områden i livet och du kan lära dig hur du kan använda dig av dessa tankar och tekniker för att göra förändringar som för ditt liv framåt.

Chansen är att den här boken innehåller exakt det du behöver för att ta ditt liv till nästa nivå.

✔️För att ha chansen att vinna en e-bok svara på frågan hur många författare skriver i boken #tipsfråncoachen och tagga en vän

vinnare meddelas i separat inlägg 8/12, 15/12, 22/12 29/12 Samt 31 /12

Kommentarer (0)