Visning av Brf Hasselbacken i Båstad

Visning av Brf Hasselbacken i Båstad

Välkommen på visning lördagen den 25 januari kl. 13-15.

Nu finns möjlighet att se utsikten från respektive huskropp. Välkommen på visning där ni på plats får möjlighet att träffa mäklare och representanter från Mjöbäcks. Vi bjuder på varmt och gott italienskt kaffe.

För anmälan till visningen kontakta vår mäklare Nadjafi & Kristensen på info@nkfast.se eller 0431-37 10 39

Mjöbäcksvillan
Att bygga småhus är vårt ursprung. Ända sedan företaget grundades 1970 har vi byggt hem och villor med fokus på individuell anpassning, energieffektivitet och minsta möjliga miljöpåverkan. Husen byggs i vår egen fabrik i Mjöbäck, i ett samhälle med lång tradition av hustillverkning och av människor med genuin kompetens att bygga hem av högsta kvalitet. Utöver exempelhus och hus byggda efter kundens ritningar erbjuder vi även konceptet First Choice med smarta planlösningar och bra standard till ett attraktivt pris - en bredd som gör oss unika i branschen. Den största orsaken till våra framgångar är dock en kompetent organisation. En gedigen kunskap som sträcker sig från fabriksgolvet till styrelserummet. Många har arbetat med oss i flera årtionden, det har byggt upp en närmast unik företagskultur. För oss är varje medarbetare viktig och bidrar med sin erfarenhet, kunskap och sitt engagemang.

Mjöbäcks
Mjöbäcks bygger hus och utvecklar bostadsområden med en stor lyhördhet för behov och önskemål. Genom att kombinera attraktiva lägen med upplevelserik arkitektur och moderna, praktiska bostäder skapar vi förutsättningar för maximal livskvalitet på landsbygden i stadsnära miljöer. Ända sedan starten 1970 har vår ledstjärna alltid varit att leverera en optimal lösning för varje behov, en filosofi som har byggt vår framgång och bidrar till att Mjöbäcks fortsätter att utvecklas starkt.
Våra rötter finns i den lilla orten Mjöbäck som ligger i skogarna på gränsen mellan Västergötland och Halland. Där finns sedan lång tid tillbaka en gedigen husbyggartradition. Mjöbäcks Projekt är fokuserat på uveckling genom att förädla markområden med villor, flerfamiljshus och bostadsrättshus. Verksamheten är koncentrerad till södra och mellersta Sverige. Drivkraften är densamma idag som när vi startade – att leverera kvalitetshus, såväl i byggkvalitet som i krav på att tillgodose behov som varje nybliven husägare har. Det har givit resultat, idag bygger vi fler hus än någonsin tidigare. Ett kvitto på att våra tankar tilltalar våra kunder.

.

Mattias Bengtsson