Certway värvar ny KMA-konsult

Certway har nu glädjen att välkomna en ny konsult, Mona Gustafsson, till sitt team av KMA-konsulter. Mona utgår från Västervik och har lång och bred erfarenhet från både tillverkningsindustrin och tjänstesektor, då hon har arbetat i flera olika roller till exempel med inköp, marknad, kvalitet, produktion och förbättringsarbete.

”Kvalitetstänket har alltid varit med mig och att det ska vara lätt och enkelt att göra rätt oavsett område” säger Mona.

Mona har arbetat som KMA-konsult sedan 2015 och har under den tiden förenklat flertalet ledningssystem med målsättningen att det ge ett mervärde hos kunden. Hos Certway kommer hon att arbeta med att bland annat införa, förenkla och driva KMA-arbete ute hos kunderna.

Om Certway

Certway är ett framstående konsultföretag med konsulter som täcker större delen av Sverige. Man vägleder, stöttar och inspirerar företag som ska införa eller har ledningssystem för kvalitet, miljö och arbetsmiljö (KMA). Certway erbjuder även tjänster inom hållbarhetsarbete, hållbarhetsredovisningar samt livscykelanalyser och EPD:er. Läs mer på hemsidan www.certway.se.

Kontakt:

Gunilla Mattsson, VD/grundare, gunilla@certway.se