Fördröjningsmagasin dagvatten byggt enligt kundens önskemål där Eggvena Schakt AB tagit fram maskinstyrningsfiler och utfört arbetet med moderna GPS-utrustade maskiner.

Eggvena Schakt AB – certifierade mot ISO 9001, ISO 14001 och ISO 45001.

Det är inte alla som mäktar med att certifiera sig mot alla tre standarderna på en gång men det gjorde Eggvena Schakt AB med den äran! Nu har företaget ett kvitto på att ett systematiskt ledningssystem för kvalitet-, miljö- och arbetsmiljö är på plats och de kan fortsätta arbeta mot ökad kundnöjdhet, minskad miljöpåverkan och ännu bättre kontroll över sina arbetsmiljörisker. Certway gratulerar till ISO-certifieringen! Eggvena Schakt AB valde First Cert AB som revisionsbolag.

Eggvena Schakt AB är ett entreprenadföretag med stora ambitioner att växa och för dem är ISO-arbetet ett naturligt steg på deras resa. Eggvena Schakt AB verkar i Västra Götaland och utför entreprenaduppdrag åt företag, privatpersoner och kommuner med mottot: ”Vi är inte nöjda förrän kunden är nöjd”.

Läs mer om företaget på hemsidan: www.eggvenaschakt.com.

VD Daniel Gustavsson: ”Vi vill tacka Certway för fantastisk stöttning genom detta arbete som har gett oss en djupare förståelse för vår egen verksamhet och nya verktyg för framtiden. Slutprodukten överträffade mina förväntningar.”

Kontaktpersoner Eggvena Schakt AB:
Daniel Gustavsson, VD, 073 - 638 10 10, daniel@eggvenaschakt.com
Christofer Andreasson, projektledare 076 – 812 45 59, christofer@eggvenaschakt.com