Varbergsrörmokare ISO-certifierade miljö och kvalitet

Scandinavian Plumber Service med säte i Varberg har infört ett kvalitets- och miljösystem enligt ISO 9001 & 14001 och i maj 2012 fick de sina certifikat. Företaget utför rörmokeritjänster för företag och privatpersoner i Sverige och Norge.

Tack vare ISO-arbetet har de nu kontroll över sina miljöbovar, de arbetar systematiskt med avvikelser och förbättringsförslag, de följer upp sina kunder och bevakar hur effektiva de är i sina processer. Ett starkt kundfokus präglar montörerna hos Scandinavian Plumber Service och det systematiska kvalitetsarbetet hjälper dem förstås att bli ännu bättre.

A3 Certification certifierade företaget och Certway vägledde dem mot målet; ISO 9001 & 14001-certifiering.

Kontakta Gunnar Larsson, Scandinavian Plumber Service för mer information om företaget; gunnar@sps4u.se, telefon 0708-51 09 31.