Hyresgästföreningens medlemmar sparar pengar med MobiCard

Från och med i dag kan Hyresgästföreningens medlemmar i Stockholm spara pengar genom att utnyttja specialanpassade erbjudanden från en mängd olika varumärken och butiker. Nu lanserar MobiCard nämligen en helt ny medlemsklubb för Hyresgästföreningen med stora rabatter på bland annat inredning, resor, nöje och kläder.

Den som är medlem i Hyresgästföreningen region Stockholm kan välja bland olika erbjudanden på www.hyresgastforeningen.se, på MobiCards webb www.mobicard.se eller i en MobiCard-app som går att ladda ned utan kostnad till smarta mobiler.

– Det ska löna sig att vara medlem i Hyresgästföreningen – och med de nya rabatterbjudandena sparar man snabbt in medlemsavgiften, säger Monica Strandljung, medlemsförmånsansvarig på Hyresgästföreningen.

Som medlem erbjuds man rabatter på produkter och tjänster som spänner över allt från hem och inredning, resor, nöje till kläder och mat. Oavsett om man har en stor familj eller är ensamstående kommer det att finnas något som passar.

Dessutom kan medlemmar gratis utnyttja rabatter på de tusentals produkter som redan finns som öppna erbjudanden på MobiCard.

– Vi vill att Hyresgästföreningens medlemmar ska få det bästa verktyget för att hitta rabatter och förmåner. De kan använda erbjudandet direkt i webbshopen eller ta med sin smarta mobil till butiken för att få sin rabatt – så enkelt är det, säger David Engler Ludviksson, General Manager på MobiCard

MobiCards koncept bygger på att det inte kostar något för annonsörerna att visa upp och distribuera sina erbjudanden. Det gör att antalet företag som annonserar via MobiCard har ökat snabbt sedan starten hösten 2011.

• Media, kommunikation

• medlemsklubb