Martina Albertsson tar hem priset som Årets Mäklare

Martina Albertsson på MOHV Malmö är Årets Mäklare 2017

Nu är 2017 summerat och MOHV har delat ut priser i ett antal olika kategorier i samband med MOHV Awards som gick av stapeln den 26 januari.

Priset som Årets Mäklare är det mest prestigefyllda priset man kan vinna på MOHV och i år blev vinnaren Martina Albertsson som är Partner på MOHV i Malmö. Martina Albertsson är den MOHV-mäklare som haft högst omsättning under året och tog hem vinsten som Årets Mäklare. Martina har inte bara fokuserat på högst omsättning, hon har samtidigt på ett föredömligt sätt vårdat sina kundrelationer och fått goda rekommendationer. MOHV grundades 2012 och Martina Albertsson är en av de mäklare som varit med från start.

Hur känns det att få utmärkelsen Årets Mäklare?

Det här är fjärde gången som jag utses till Årets Mäklare och det är med stolthet som jag tar emot priset igen. Nu känner jag mig extra laddad inför årets försäljningar! Jag ser fram emot att fortsätta i samma positiva anda tillsammans med mina grymma kollegor på MOHV i Malmö.

Vad är ditt framgångsrecept?

Mäklaryrket är både spännande och utmanande. Varje kund är unik och det krävs ett genuint intresse för människor tillsammans med en stor portion tålamod. Inte minst krävs det en rejäl vinnarskalle! Har du drivkraften att vilja genomföra lyckade affärer så kommer det löna sig!