MOHV intar Göteborg

Mäklarföretaget MOHV fortsätter sin expansion och öppnar nu sitt första kontor i Göteborg. Franchisetagarna för kontoret är Jennie Svensson, Andreas Nyberg och Annika Nyberg.

MOHV fortsätter sin tillväxtresa och etablerar sitt 19:e kontor, nu på Hisingen i Göteborg. Det är toppmäklaren Jennie Svensson tillsammans med entreprenörerna Andreas och Annika Nyberg som kliver in som franchisetagare för kontoret. De ser mycket positivt på kontorsöppningen och satsar stort på att erövra Hisingen och hela Göteborgs bostadsmarknad under lila MOHV-flagg.

– Det känns jättekul att få vara med på denna stora MOHV-satsning, säger Jennie Svensson som tidigare har arbetat som både mäklare och affärsutvecklare inom nyproduktion i Göteborg. Eftersom Hisingen är under kraftig utveckling där många nya spännande områden tar form känns det helt naturligt att starta vår etablering just där det händer!

– Vi har drivit och utvecklat många olika typer av bolag genom åren och vi är oerhört glada över att nu bli en del av MOHVs moderna och unika koncept, säger Andreas Nyberg. Att vi nu kan erbjuda både kunder och mäklare i Göteborg ett kvalitativt och nytänkande erbjudande känns fantastiskt roligt och inspirerande.

– Vi är extra glada för vår etablering i Göteborg, säger MOHVs försäljningschef Jonas Petersson i en kommentar. Göteborgsmarknaden är under kraftig utveckling och vi känner att mäklarmarknaden i Göteborg är redo för ett nytt och modernt tänk där både medarbetare och kunder upplever en skillnad gentemot traditionella aktörer.

MOHV Göteborg öppnar sitt kontor på Gustaf Dalénsgatan 3 inom kort. Kontoret kommer att invigas under våren och då är alla kunder och mäklare i Göteborg välkomna att hälsa på.

Jennie Svensson
Reg. Fastighetsmäklare & Franchisetagare i Göteborg