Trappklättrare Liftkar SAL från Molico Sweden AB

Molicos vardag

Molico Sweden AB har arbetat med ergonomisk produktutveckling länge, och är i dag ledande i att hantera lyft och transportmoment och alltid med kundens bästa i siktet. Molico lyfter användarens trovärdighet när det gäller en säker, trygg och hållbar arbetsmiljö för sina medarbetare och kunder, vilket ger ett gott anseende.

Smidighet och säkerhet i arbetet är av stor betydelse. När du letar efter information, skall skaffa arbetsredskap, planerar förbättringar i sättet att arbeta, i arbetsmiljön eller på arbetsställena kan du hitta aktuella och tillförlitliga alternativ hos Molico.

Arbetsgivarens vardag

Arbetsgivaren ansvarar för säkerhetsarbetet för sina anställda, och för de produkter som ska levereras eller på annat sätt hanteras som gods. Molico tror att som arbetsgivare behöver man kanske stöd i det arbetet. Där finns Molico beredda att hjälpa till.

Molicos trappklättrare Liftkar SAL.

Du kan numera enkelt transportera tunga gods på plan mark och i trappor utan problem. Den oumbärliga flytt- och lyfthjälparen finns i flera olika utföranden och kan skräddarsys efter dina önskemål tillsammans med Molico. Med dessa lätta motoriserade transportkärror går jobbet snabbare och lättare än någonsin.

Kontakta Molico Sweden AB idag.

Mats Harnesk VD Molico Sweden AB

• arbetsolyckor
  • arbetsskador
  • ergonomi
  • kärra
  • vitvaror
  • vitvarukärra
  • trapplift
  • trappklättraren
  • trappklättrare

Molico Sweden AB är leverantören för dig som vill ha det bästa och mest aktuella inom ergonomiska lyft och transporter.

Med rätt utrustning kan du spara tid, klara av tunga moment som annars hade krävt flera personers medverkan och få ökad precision. Vårt mål är att din verksamhet ska bli så effektiv att du ska kunna fokusera ytterligare på att ta in nya uppdrag och på så vis få bättre rull på din verksamhet, i dubbel bemärkelse.

Mats Harnesk

Presskontakt CEO +46 (0) 155 202560